söndag 1 mars 2009

Ja, jag är trött!

Vi kom iväg en sväng till Skövde och köpte födelsedagspresenter till Alfons. Även ny skjorta och byxor till kalaset. Byxorna verkar riktigt sköna, tunna och bra så dom kommer säkerligen få följa med till Turkiet också.
Vi tog en sväng in på Colorex, för att kika på tapeter, men det var så jäkla mycket folk så det var ingen idé. Kikade in en sväng på Babyproffsen istället och Alfons hittade där en gunghäst som han blev förälskad i och som nu är önskad födelsedagspresent från farmor och farbror Wiktor.

Där var vi förresten ett par timmar efter Skövde.

Nu har Alfons somnat och jag försöka få ordning på att bifoga kort på mailen, så jag kan skicka in Alfons till tidningen. Sen ska jag lägga mig i soffan. Och glädjas över att jag kan ta ett senare tåg imorgon. :)

0 kommentarer: