söndag 26 oktober 2008

En extra timme

Idag har vi fått en extra timme på dygnet. Känns väl bra? Jag har sovit som en stock i natt, 13 timmar om man inte räknar med att klockan dragits tillbaka en timme. Men det var precis vad jag behövde.

Pojkarna ligger fortfarande och sover lunchvila, och jag har tänkt att dagen idag ska ägnas åt att städa. Känner att det behövs göras och när det ändå är regnrusk ute så är det perfekt tillfälle. Blir ju samtidigt en skön start på den nya veckan, ett nystädat hem.

Igår tog vi en impultur till Skövde. Tobias var i akut behov av en ny telefon så vi fixade det, det blev även en trådlöst nätverk hem. Jätteskönt, nu kan jag sittar vart jag än behagar med datorn. Alfons fick ytterligare ett par vinterskor som kommer vara varma och goa i vinter, jag fick ett par boots och Tobias ett par vinterskor. Sedan handlade vi en massa mat innan vi åkte hem till Alfons farfar för lite fika.

Nej, städa?

0 kommentarer: