tisdag 14 oktober 2008

Tisdag redan?

Idag känns det dock som måndag för mig. Igår var vi lediga, och umgicks med Linda som flyttar till helgen. Man får passa på att ta all kvalitetstid man kan få med henne nu. Vi var bland annat på banken, på stan och åt lunch och i Skövde en sväng när Tobias övningskörde. Kvällen spenderades framför tv:n hemma hos oss. En riktigt bra dag med andra ord!



Idag har jag varit i skolan och det gick över förväntan. Fick beröm från praktiken och över hur jag utvecklats under den. Känns verkligen skönt. Det bästa omdömmet har jag ju ändå redan fått eftersom jag fått jobb där. Nu kommer jag garanterat vara färdig USK på fredag, eventuellt redan imorgon. Min coach tyckte idag att jag redan ligger på MVG i de sista kurserna men att vi skulle behålla fredagens möte ifall om att.

Så på måndag kan jag utan problem börja mitt nya jobb, undersköterska på IVA!



Om en lite stund kommer pappa. Oväntat besök men trevligt. I kväll ska vi på föräldramöte på dagis och Alfons ska ha barnvakt här. Kommer säkert gå jättebra. Det enda orosmomentet är att hon får lägga honom, men fungerar det inte så fungerar det inte. Vi blir inte borta sent.



Imorgon väntar Alfons första besök hos tandläkaren. Är väl egentligen inte så mycket mer än information. sen ska han äntligen få gå till dagis, efter att ha varit ledig en vecka så längtar han efter barnen.

0 kommentarer: