fredag 24 oktober 2008

Underbara lediga helg!

Äntligen fredag och två dagars ledigt framför. Lovely!
Dagen har gått bra, har fått gå med en annan och det har varit bra. Nu känner jag mig motiverad och peppad till att göra bra ifrån mig.

Väl hemma hämtade jag ut mina nya provlinser. Har ju haft problem med att ögonen blir torra frammåt eftermiddagen, men nu har jag fått en lins som tydligen ska återfukta sig bättre. Behövs verkligen när man jobbar i den torra sjukhusmiljön.
Sen tog jag en sväng förbi affären, vilket jag bittert ångrade... Varför, varför, storhandlar ALLA på löningsdagen? Och framförallt när jag ska in och handla lite smått som knappt blev en hel kasse, men ändå får jag knö mig fram.

Nu är jag dock hemma, Alfons har somnat och Tobias jobbar. Jag ska se på Greys som jag missade i onsdags. Det är mina planer för kvällen.
Vad är dina?

0 kommentarer: