fredag 10 oktober 2008

Gekås i Ullared!

Igår var vi alltså i Ullared och spenderade mer pengar än vad som är normalt. Men vi hade jättetrevligt och roligt. Många skratt och perfekta fynd.

Vi fick tag i allt vi skulle ha och då känner man sig väldigt nöjd. Tobias, jag och Alfons har fått jackor, kläder och bra saker. Handlade en del julklappar men resten blir att springa i Skövde efter när det närmar sig. Det mesta till Alfons är dock klart vilket är perfekt eftersom leksaker, skivor och filmer är så mycket billigare på Gekås än i vanliga leksaksbutiker.

Jag och Alfons fick också var sitt par skor. Snälla maken betalar och ser glad ut. :)

När vi kom hem så följde Linda med hit och Robert kom en sväng ifrån Herrljunga. Vi fikade och såg på SATC-filmen. Skönt att spendera en barnledig kväll med de bästa vännerna man kan ha!


Är lite ledsen över att Linda flyttar redan nästa helg. Kommer bli så tomt utan henne och jag kommer sakna våra fikastunder som brukar ta en halv dag. Och vi kommer sakna Linnea, Alfons kommer längta ihjäl sig. Men dom får skicka kort och teckningar till varandra.


Alfons hade haft det bra hos farmor. Men nu för någon timme sedan så kom han hem. Tobias är i Skövde och övningskör med lastbilen. När han kommer hem ska vi till affären för att handla något gott till middag. Jag är sugen på att baka pizza ikväll. Men jag tror att han kommer föreslå tacos.


Förresten, det bästa inköpet var den nya hemtelefonen. Tobias gick otroligt med på att vi skulle köpa en rosa. Den är jättefin!

0 kommentarer: