onsdag 26 november 2008

2 arbetspass kvar

Nu är det endast två arbetspass kvar som jag går på schema. Känns lite nervöst, men jag tror det kommer gå bra. Det är just att assistera läkarna och att ta emot en patient som jag känner mig lite osäker på. Men övning ger färdighet.

Alfons är sjuk, hostan är värre och nu ikväll har han fått feber. Hoppas han är bättre på söndag när vi ska på dop, annars får vi stanna hemma.

Jag verkar ha nått en lösning med 3 nu. Ringde idag igen och fick prata med en jättebra tjej. Hon rekomenderade mig att skicka iväg ett reklamationsbrev, vilket skulle göra att jag får välja en helt annan telefon och därmed kunna ha kvar mitt abonnemang. Tobias är och postar brevet nu, sen hoppas jag att det inte tar för lång tid tills jag får en ny telefon. Jag fick även avdrag på nästa månads räkning som plåster på såren. Sådana människor tycker jag om! Det är sådana som får mig att vilja vara kvar som kund hos företaget.

Nu ska jag ställa mig och stryka gardiner och dukar. Hade tänkt att börja städa idag, men det är ingen idé nu när det är mörkt. Bättre att börja imorgon.

0 kommentarer: