fredag 28 november 2008

Intensivt på intensiven

Har varit en kaosartad dag idag också, mycket patienter och mycket som ska göras med min. Har stått på benen i stort sett hela dagen så nu har jag ont i större delen av kroppen.
Nu är jag i alla fall färdig med inskolningen. Jösses, vart tog dessa sex veckor vägen? Redan natten till måndag ska jag jobba ensam. Min chef kom och frågade idag, och snäll som man är så är det ju sällan man säger nej. Känns lite nervöst, men jag tror ändå att det kommer gå jättebra.

Nu ska jag strax gå och fortsätta med städningen. Det blev inte gjort något igår, men idag måste jag ta tag i det. Imorgon vägrar jag att städa, enda lediga dagen. Dessutom ska vi åka en sväng till skövde och kolla in de nya butikerna. Samt hälsa på svärfar.

Nej om man ska ta tag i det?

0 kommentarer: