tisdag 4 november 2008

För mycket att göra!

Igår var det fullt upp, på förmiddagen uträttade jag ärenden och klippte och slingade håret. Blev dyrt men jättebra! Är verkligen nöjd. Får försöka ta och visa upp en bild på min nya frisyr en dag. Efteråt åkte jag hem och hämtade upp Alfons och vi åkte ut till Maria och co. Lekte en bra stund och sedan hem för att handla och fixa middag. Sedan var det helt plötsligt läggdags.

Känns som om dagar och veckor bokstavligen springer förbi mig. Jag håller inte ordning på vilken dag det är. Som tur är håller jag ganska bra ordning på mina jobbtimmar. Idag börjar jag 15.00 och resten av veckan jobbar jag tidigt. Ganska skönt. Enda nackdelen är att det blir som vanligt stress med hemgång och sömn ikväll. Men man kommer in i det så småningom.

Har ni några planer för veckan?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Planerna för veckan är: Jobba som vanligt, tror det är gruppmöte med AK på torsdag så då får jag väl gå dit och på fredag bjuder jobbet på after work på kärven så då ska jag dit.. Men annars händer det inte mycket..