söndag 2 november 2008

Helgen lider mot sitt slut

Vi såg en riktigt dålig film igår kväll, så dålig att vi stängde av! Jiddra inte med Zohan. Se den inte!! Vi gick och la oss tidigt istället och idag fick jag sovmorgon tills 9. Jätteskönt med tanke på jobbet som väntar om några timmar.

Ibland önskar jag mig ett jobb som endast är 7-16 eller 8-17 på vardagar. Inga kvällar och inga helger. Fast jag tror att det bara handlar om att jag är ovan just nu, jag tycker ju egentligen att mitt jobb är jätteroligt och jag stormtrivs på arbetsplatsen. Det känns oerhört skönt att veta att jag har jobb åtminstonde november ut.

Skänker en tanke till Robert, hur sjutton lyckades du tappa bort dina vinterdäck? Hur gör man??!

Nu ska jag duscha och laga mat innan jobbet.

Ha en fortsatt skön söndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar faktist som att jag inte har glömt av vart jag hade ställt mina vinterdäck... Fär alla är enig om var jag hade ställt dom och nu är dom inte där.. Alltså har någon tyckt att dom hade bättre nytta för dom än jag och tagit dom.. Lagom irriterande...

Anonym sa...

Ja, den filmen är värdelös! Sambon tyckte den var kul dock.. men jag har svårt för "under bältet" humor..

Du har rätt i att jag borde chansa! :)