fredag 21 november 2008

Fredag

Äntligen fredag säger nog många idag. Jag håller inte riktigt med. Jag hade nog velat vara kvar i gårdagen en stund till. Åtminstonde gårdagskvällen som blev bra. Mycket prat med min underbara vän Robert. Tack vännen! Jag ser verkligen fram emot helgen om två veckor. Då är jag barn- och make-ledig och har en kväll bara för mig.

Om en timme ska Alfons lämnas på dagis. Så det är snart dags att ta på honom kläder. Idag kommer overallen invigas för det är nästan 5 minusgrader. Trots solsken. Nu fattas bara snön så vi kan ut och åka pulka.
Efter lämningen ska jag hem och duscha och göra mig klar. Sedan bär det av mot jobbet för min del. Helgen kommer vara tröttsam och intensiv. Sent ikväll, tidigt imorgon och sedan tidigt på söndag.

Jag har bara nästa vecka kvar som jag går på fastschema. Ska bli intressant och se hur mycket jag kommer få jobba sen. Om dom ens vill ha kvar mig! Tror det kan bli en hel del jobb här i stan också. Känns inte som om jag kommer beöva oroa mig för det så mycket. Jag har nog att göra fram tills skolan börjar.

I nästa vecka ska jag ringa till akassan och höra lite. Misstänker väl att det är som jag tror, men vi får väl se.

Hoppas ni får en bra fredag!

0 kommentarer: