söndag 16 november 2008

Man prioriterar annorlunda...

När man har småbarn och är heltidsarbetande så prioriterar man bort datorn lite. Sitter enbart korta stunder nu för tiden, och kollar mest saker. Därför är det emellanåt riktigt dåligt med uppdateringar här.

Idag har vi varit i Lidköping och träffat mormor och hennes syster som är hemma från Italien. Alltid trevligt att träffas! Alfons har röjt gärnet där borta så han kommer nog snart somna.

Imorgon jobbar jag igen, hopplöst med bara en dag ledig åt gången, så kommer det vara nu de sista två veckorna. Men jag får tänka på pengarna jag tjänar!

Har ni haft en bra helg?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Min helg har varit ganska okej dock stör jag mig på aett jag inte har fått städat... Men det får väl blir mitt stora projekt för veckan :P