torsdag 20 november 2008

Njutning!

Just nu njuter jag. Alfons har somnat. Tobias jobbar. Det är alltså helt tyst i hela lägenheten och jag har EGENTID! Jag vet inte hur länge sedan det var. Jag ligger i soffan med datorn framför mig och bara njuter. Jag kommer verkligen ta vara på den här kvällen. Jag har planer på att se veckan DH som jag missade, samt sortera kort och om jag orkar, sätta in kort i album.

Läkarbesöket gick ganska bra, beskedet var väl inte vad jag hade väntat mig, men jag är inte orolig. Det kommer bli en operation, och troligtvis i Skövde. Dock kunde det bli någon annanstans i Sverige eftersom läkaren ville att jag skulle tillämpa vårdgarantin. Han tyckte det var lite brådskande att genomföra operationen. Mest för att undersöka vad det är. Jag är dock glad över att jag får göra detta under operation och inte under lokalbedövning. Thank god!

Jag tycker dagen har varit riktigt bra. Den har gått lagom fort och jag känner att jag samlat energi inför jobbet i helgen.

0 kommentarer: