tisdag 16 december 2008

23 december 2008 - 1 januari 2009

Nu har jag äntligen fått ordning på min föräldrapenning, jag hade fler dagar kvar än vad jag trodde. Så nu har jag lagt in om föräldraledigt den 23 december till och med 1 januari. Känns skönt! Eventuellt blir det några fler dagar i januari, vi får se.

Vi har gjort en sorts julgodis, måste komma ihåg att skära upp det innan jag lägger mig.
Har även bakat en mjuk pepparkaka, men jag är så extremt smart att jag tog en för liten form, så nu har jag pepparkaka i hela ugnen. Blir till att sanera.

Väntar fortfarande på svar från csn. Jag avskyr att vänta på något. Det värsta jag vet. Tur jag ska jobba imorgon så dagen går fort. Förhoppningsvis har jag fått ett svar när jag kommer hem.

Nu ska jag göra etiketter till julklapparna.

0 kommentarer: