måndag 22 december 2008

Jag hade fel..

Alla julklappar var visst inte inslagna. Inte Lindas och Linneas och genom ett telfonsamtal förut fick jag höra att Linda tänkte komma förbi med Alfons klappar imorgon, och då kan ju inte vi vara sämre. Men nu är det klart, även födelsedagspresenterna. Packat har det dock inte blivit något av. Jag fastnade i telefon med Linda och på grund av våran kassa telefon kan jag inte göra något annat än att fokusera på den jag pratar med. Med andra ord, det hörs väldigt dåligt!

Nu ska jag skriva ut en sak, sedan ska jag hoppa in i duschen. Sedan blir det sängen. Alfons lär väl vakna omkring 06 imorgon och prata om tåg och mormor. Vi hörs imorgon innan vi åker.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha... prata om tåg och mormor... ja, det är viktiga saker när man en liten en... Så viktigt att det måste pratas om det första när man vaknar... så underbart... fast jag kan ju förstå att sömnen blir lite lidande... ;.)

Tack så hemskt myckt för din kommentar inne hos mig! Jag bara bockar och bugar... och du är så välkommen åter!

Behövs sådana som du också... modig, som vågar dela vår historia och vår verklighet... tack ännu en gång!