tisdag 23 december 2008

Dan före dopparedagen!

Godmorgon!
Jag har precis betalat högen med räkningar. Denna månad var det extremt mycket som skulle iväg, hälften av våra löner och vi hade en bra månad denna gång, vilket innebär massa pengar som skickades iväg. Men det är skönt att ha det gjort, innan man börjar röra pengarna.
Har sovit gott i natt, och Alfons har varit lugn. Men visst frågade han om tåg och mormor när han vaknade. Vilken tur för honom att vi snart ska åka! :) Men jag är ändå lite stressad över resan, tack gode gud att den bara är 2 timmar!
Om en timme och tio minuter behöver vi vara på stationen och jag har inte packat, duschat eller fått på Alfons kläder än så jag måste sätta rejält med fart.

Ha nu en riktigt god jul! Antingen kikar jag in från Tjörn, eller så hör jag av mig igen den 26:e!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God jul på er och hoppas att ni får det mysigt på Tjörn!

Anonym sa...

GOD JUL, hoppas morgondagen blir toppen!

kram