söndag 28 december 2008

Det senaste

Jag har ju ännu inte visat några julklappar, och eftersom jag är lat, så har jag lånat bilder från google istället för att ta dem själv. :)
Av mamma fick jag bland annat sex and the city skolådan. Så ni kan ju gissa vad jag roar mig med nu! Hela familjen fick av mamma och L-G en termometer, så vi kan ta öron och panntemp. Jättebra! Nu slipper vi fajten med Alfons.
Av min moster fick jag mamma mia soundtrack! Och pengar till en ny skolväska som nu är beställd från Nelly. Tusen tack!
Av Tobias och Alfons fick jag nog de mest oväntade presenterna. En biljett till AC/DC i Göteborg i sommar! Det ska bli jättekul och får vi tag på barnvakt så ska vi ordna hotell så kan vi fira våran första bröllopsdag i förskott. Fick även Björn Gustavsson - Ett livsverk, ett armband från KyssJohanna och ett par hörlurar.

Igår köpte jag en julklapp till mig själv. Samsung Touchwiz pink edition. Jag lessnade på att min telefon bara krånglade mer och mer och att jag aldrig får ett svar från tre så jag köpte telefonen kontant. Och jag är så nöjd, den är snygg och riktigt smidig för att vara en touchskärm.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antog att det var så. De ville inte ha mig på jobbet, så det blir att vara hemma och kurera i dag med.

Anonym sa...

Nice med ny mobil! Känns som det är dags att uppdatera min snart!