lördag 13 december 2008

Godmorgon!

Lördag morgonen och lägenheten var helt knäpptyst när jag kom upp vid 09. Tobias och Alfons är iväg och lussar på svärmors jobb. Ovant att komma upp och det är tyst i lägenheten.
Jag ska strax slänga mig in i duschen och göra mig i ordning. Sen ska vi iväg och försöka få tag i en dammsugare eftersom våran gick sönder igår. Hopplöst när sådant händer precis innan jul!
Funderar på om jag ska börja göra lite julgodis idag. Vet ju inte hur jag är ledig framöver, har inga tider bokade nu förrän i januari. Men några dagar kommer det garanterat bli. Men usch, det känns för tidigt att börja med allt sådant.
Jag ska i alla fall ringa till jobbet och friskanmäla mig så dom är förberedda på att jag kommer imorgon. Hostan håller dock att reta gallfeber på mig, men jag får väl leva med det.

Dusch och telefonsamtal nästa.

0 kommentarer: