tisdag 16 december 2008

Godmorgon tisdag!

Dagen har börjat lite sådär. Alfons var trött och på lite dåligt humör och då blir det gärna att jag också blir på dåligt humör. Nu är Alfons på dagis och jag har fått kaffe och smörgås så nu känns det bättre. Jag har även ringt det sista samtalet, så nu kommer jag nog kunna slappna av under jul.
Idag måste jag slå in de sista julklapparna och fixa etiketter. Ja, jag gör etiketterna själv.

Imorgon ska jag till hudmottagningen på KSS. Jag hoppas det inte blir operation direkt, utan att jag blir sövd under den. Är lite orolig, hade gärna velat ha med mig någon, men Tobias måste sova och mamma hinner inte komma upp. Men det blir nog bra. Så länge det inte blir operation.

Idag skickar vi ett stort grattis till Lars-Göran som fyller 50!

0 kommentarer: