fredag 26 december 2008

Nu är vi hemma!

Hemma igen i Falköping. Känns som om vi nyss åkte hemifrån. Här hemma i Falköping är det vinterlandskap, till skillnad från Tjörn där det visserligen var kallt, men ingen frost. Här ligger det lite snö på backen.

Julen har varit fin och lugn. Massa paket! Alfons fick mest av alla, som vanligt men han är så nöjd och leker som en galning. Jag fick oväntade paket, men jag blev jätteglad. När Alfons somnat ikväll ska jag ta kort och visa er.

Tobias har dessvärre åkt till jobbet, så kommer det se ut i en vecka framöver. Tråkigt, men samtidigt kommer det vara extremt tacksamt i januari när lönen kommer.
Jag och Alfons blir hemma i några dagar. På onsdag, alltså nyårsafton, åker vi tillbaka till Tjörn med mamma som ska vara barnvakt åt Alfons på tisdag när vi ska på begravningen. På fredagen kommer vi hem igen, och då ska jag jobba. Känns som om det blir mycket stress, men det blir nog bra.

Nu ska jag nog plocka upp lite packning, vi hörs senare.

0 kommentarer: