måndag 15 december 2008

Uttråkad



Väntar på att posten ska komma. Idag måste julkorten komma, annars blir det rejält stressigt imorgon. Risken är då att många inte hinner få dom innan jul. Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Ikväll har jag tänkt att slå in lite julklappar och födelsedagspresenter. Imorgon fyller Lars-Göran 50 och på fredag fyller mamma 49. Fast dom får faktiskt inte presenterna förrän vi kommer den 23:e. Vågar inte skicka mammas present. Jag tror den är för dyrbar.

Behöver ut och köpa lite papper och grejer till julklapparna, tänkte jag skulle vänta tills Tobias vaknat eller tills jag hämtar Alfons. Ska även förbi synoptik och se om mina linser har kommit. De jag har nu sjunger på de sista dagarna.

Visst ser Alfons stor ut på bilden?

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Åh vad stor han har blivit! :)

om du har vanligt frimärke ska de komma fram innan jul. Bara om du har julfrimärken som det kan bli stressigt. :)