onsdag 11 februari 2009

Dags att göra nytta!

Idag ska jag försöka få lite vettiga saker gjorda här hemma. Jag ska måla innan Tobias kommer upp, så det hinner torka innan Alfons kommer hem för han är som en igel på väggarna nu. Sen håller jag även på och tvättar, ska försöka ta och städa. Ibland önskar jag verkligen att vi hade städhjälp, för jag avskyr att städa. Men samtidigt är jag perfektionist när det gäller städningen, så jag skulle aldrig tycka att någon annan gjorde det lika bra.
Måste även gå igenom vad vi ska ha gjort inför seminariumet imorgon. Varför finns det inte mer tid här i världen?

Alfons och jag försov oss idag igen. Vi börjar verkligen skapa oss en ny tradition. Vara sena till dagis. Hopplöst. Jag minns aldrig att jag stänger av klockan, så jag behöver kika på om den verkligen ringer. Men imorgon när han är ledig så kommer han säkerligen att vakna 06!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med er resa. Jag och Rebecka var ju i Side i somras, det var jätte härligt.
Sköt om er och ta hand om varandra!
Kram Neta