fredag 27 februari 2009

Fredag!

Idag har jag jobbat och jag kan villigt erkänna att det var riktigt trögt att gå upp imorse. Men jag kom iväg, och trodde jag skulle vara sen. Stämplade in på avdelningen 06.57 så jag måste erkänna att det var ganska lyckat. Nu slog det mig dock att jag troligtvis glömde att stämpla ut mig. Jaja.

Dagen har varit ganska strulig och stressig. Jag har varit ensam på en tre-sal och har haft två patienter. Den ena hade norsk familj, så hela dagen har jag fått anstränga mig för att höra vad de säger. Men de var mysiga. Jag gillar norskar!
Fick beröm från "min" sköterska idag. Hon tyckte att jag jobbat på bra under dagen och trivdes med att jobba med mig. Sådant känns alltid bra att höra när man bara är inne extra.

Kom iväg lite tidigare idag så jag kom ungefär 30 minuter tidigare till dagis. Dom uppskattar sådant på fredagar, vilket jag förstår. Alfons och jag köpte med oss lite godis hem och så åkte vi hem och tittade på film. Nu stensover han dock och jag klurar på att ta en dusch och sedan försöka hålla mig vaken tills T kommer hem vid 22.

0 kommentarer: