tisdag 17 februari 2009

Fokusera Malin!

Jag har gått igenom lite i skolan nu. Fått lite hjälp och rådgivning på telefon av mamma.
Alltså, jag tror inte att jag egentligen kommer ha några problem med tentan, men ändå känner jag av stressen och ångesten. Precis som alla andra antar jag! Det kanske är det som är tjusningen att ha salstenta?
Fast usch, jag har verkligen inte skrivit ett enda prov sedan högstadiet! Jag kommer inte ihåg hur man gör. På gymnasiet hade vi inga prov... Just då var det väldigt skönt, men nu i efterhand så undrar man om det verkligen var så bra. Jag kommer knappt ihåg något av det jag lärde mig på gymnasiet. Inte för att jag har hjälp av det i nuläget då jag läste media.

Om en timme ska jag hämta Alfons på dagis. Han var riktigt trött när han lämnades idag. Så förhoppningsvis somnar han lite tidigare ikväll än igår. Jag funderar på att ta en dusch innan. Kan vara skönt att komma någorlunda fräsch till dagis någon gång. :)
Tror att vi ska vara ute en stund efteråt, så kanske jag kan få några bilder på token när det är snö.

0 kommentarer: