fredag 6 februari 2009

Öppen

Bloggen är nu öppen igen. Det har varit kämpigt här. Jättekämpigt. Vi har varit påväg att gå isär. Jag har brutit kontakten med familjemedlemmar. Man kan minst sagt säga att det har varit mycket.

Jag vet inte hur framtiden kommer se ut för mig och Tobias. Tyvärr. Hade jag vetat hade jag sagt det. Som det är nu ska vi börja i familjerådgivning den 18 februari. Sen får vi ta det därifrån. Går vi isär så är det ett gemensamt beslut. Men jag hoppas att vi kan lösa alla problem. Det är synd bara att vi låtit det gå så länge innan vi tagit tag i det. Men bättre sent än aldrig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för er att det löser sig *kram* du vet var jag finns om du vill skriva av dig lite bara :)

Anonym sa...

Hoppas att allt ordnar sig, skulle ni ändå gå isär så kommer det inte vara undergången ändå. Det blir vad man gör det till! Kram

Anonym sa...

Hoppas att allt löser sig och att det känns så bra det kan!

Kram på dig!