onsdag 11 februari 2009

Sådär ja!

Nu börjar även denna dag lida mot sitt slut. Även detta har varit en jättebra dag och jag känner att jag mer och mer börjar få upp hoppet igen och känna mig lycklig. Dock börjar jag bli förkyld och har ont i halsen. Jäkla skit, jag tycker inte att jag varit något annat än sjuk i höst och vinter.

Hallen har blivit riktigt bra! Så ljust och fräscht! Jag har satt upp väggdekoren, som gjorde mycket för hallen.

Alfons har satt upp lite rester från dekoren vid sina jackor och SIA hängare. Nu synns dock inte mycket men.

Vi har även idag varit en sväng på stan innan vi hämtade Alfons. Tobias tycker att det är dags att köpa ny bil, så vi var och kollade in bilen han vill köpa. Opel Vectra OPC. Riktigt snygg och kanske mer prisvärd än våran nuvarande bil. Fördelen med Opel är att dom håller riktigt hög standard och är väldigt bensinsnåla. Vi får kika vidare så får vi se längre fram under våren. Våran har ju gått ner rejält i värde så egentligen ska vi passa på medan vi fortfarande kan få ca 30.000 för den.
Jag köpte mig även ett par skor som kikade in igår. Läckra va? :)

Nu har Alfons precis somnat och Tobias mormor och morfar som varit här en sväng har precis åkt hem. Tobias mormor ska hjälpa mig att sy gardiner till Alfons och lägga upp gardiner till vårat sovrum. Tur vi har henne!
Jag ska ta och kika lite på litteraturen inför seminariet imorgon.













0 kommentarer: