torsdag 12 februari 2009

Hemma igen.

Aj aj aj! Jag har fått rejält skoskav av mina nya skor. Jag som tyckte det var lagom att gå in dom lite idag när jag ändå inte skulle gå så mycket. Jo, eller hur! AJ!

Det gick bra i skolan. Fast det är himla drygt med seminarium. Framförallt är jag inte vidare förtjust att åka dit bara för 1,5 timme. När allt som allt i själva verket tar 5 timmar i och med pendlingen och väntetid. Nu är det bara ett seminarium kvar, på måndag. Sedan är det stenhårt tentaplugg hela nästa vecka. Paniken börjar komma så smått.

I natt ska jag jobba, så jag ska snart dirigera för Tobias hur han ska laga middagen sen ska jag lägga mig en stund. Känns helt okej att jobba, i och med att det är mitt i veckan. Att jobba en helg då och då är helt fine, men inte varje gång Tobias är ledig. Vilket han är denna helg.
På tal om helg, alla hjärtans dag på lördag och jag har inte kommit på något! Tobias vill nog inte ha någon materiell sak, utan jag får försöka hitta på något annat.

0 kommentarer: