torsdag 5 februari 2009

Igår

Igår hade jag fältstudiedag på Ryhov. Det var inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag hade nog förväntat mig att få se mer om arbetet och inte få så mycket information och reklam om avdelningen. Tyvärr är det inte riktigt någon avdelning som jag kan tänka mig att jobba på, jag behöver vara på ett ställe där det händer lite mer.

Idag ska jag på hälsoundersökning på KSS, inför jobbet i sommar. Tror väl mest att det är att dom ska kolla så att jag har alla vaccinationer. Vilket jag har. :) Efteråt ska jag springa in på jobbet och prata med min chef lite om sommaren, ifall hon är där. Sedan ska jag ut till Elins Esplanad och kika på vårskor till Alfons, mysbyxor samt födelsedagspresent till skruttis. Bara en månad kvar! Ska handla mat också... Usch, kommer inte vara hemma förrän sent ikväll.

Nu ska jag dock fixa ordning mig.

0 kommentarer: