söndag 15 februari 2009

Godmorgon solsken!

Idag lyser en strålande sol över Falköping. Känns riktigt skönt, trots att det är drygt minus 10 grader. Jag har varit uppe ett par timmar med Alfons, och det är faktiskt ganska skönt! Dagen blir inte så kort och man hinner med en hel del på förmiddagen.

Vi har tittat på barnprogram, tittat på kort på Linnea och pratat med Linda på msn. Vi har även ätit frukost. Nu har Tobias precis kommit upp och jag funderar på att ta en dusch. Sen hoppas jag på att få med mig familjen till Skövde för att kika på en ny kamera. Våran har krånglat väldigt sedan jul, ibland går det inte att få igång och 95% av alla bilder är suddiga, även om man fokuserar länge på ett stilla objekt. Det är himla tråkigt eftersom kameran används till störst del för att ta kort på Alfons. Och han är ju milt uttryckt inte stilla!

Annars kommer dagen nog att vara ganska så lugn. Behöver läsa lite, men jag känner ingen stress över det. Denna veckan kommer det dock bli plugg från 08-16 på dagarna. Om en vecka är kursen klar och jag har skrivit min första salstenta!

0 kommentarer: