lördag 7 februari 2009

Förvirrad

Jag har aldrig varit så förvirrad som jag är nu. Jag har aldrig haft så svårt för beslut i hela mitt liv. Handlar det om att jag vill ha kakan men samtidigt kunna äta den. Det finns ingen jag kan förklara för. Inte någon. Det är ganska tungt. Det vore så skönt att prata med någon som inte är inblandad. Någon helt oberoende. Någon som inte känner mig eller någon av de andra inblandade.
Jag skulle behöva fly. Till någon annan plats. Bara vara.

JAG HATAR DETTA!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Det låter inte som att du har så lätt nu :-( Om du vill fly så är min mini2:a alltid öppen för dig och Alfons.
Vill du ha någon att prata med och jag känns ok så finns jag här.
Känns lite dumt att skriva att du är utmanad i min blogg, då det nog är det sista du har att tänka på nu. hoppas det blir lite lättare snart - med allt!

Anonym sa...

Fan då, nu blev det knäppt. Nåja du fattade nog att det skulle stå Becca :-D