söndag 4 maj 2008

Barnkalas suger musten ur en mamma!

Idag har Alfons barnkalas gått av stapeln. För ungefär en timme sedan åkte Olle och Linnea hem igen. Och phu, vilket röj det har varit! Alfons har varit helt galen!!
Vet inte vad som varit med honom, men han har slagits och knuffats flera gånger. Sånt är det nolltolerans på här hos oss. Tror till stor del att det beror på trötthet, men det är ändå inte acceptabelt. För övrigt så har det varit trevligt, lilla Måns har sovit i min famn i nästan en timme. Han är så pluttliten! Kan inte förstå att Alfons faktiskt har varit så liten.

Nu håller Tobias på och lägger Alfons och jag sitter och funderar på om jag är sugen på någon middag. Svaret blir nog ändå nej. Har ingen matlust idag. Förstår inte detta.

Tobias åker iväg till jobbet om ca en timme och då måste jag sätta mig och skriva klart det sista och maila min lärare så jag slipper känna stress över det imorgon. Imorgon måste jag kolla på HLR som jag ska ha gjort tills på tisdag, men det tar ju ändå bara 30 minuter.

Nu är det väl dags att röja efter kalaset och sen se en sväng på tv innan T åker. Antar att LA ink är inställt idag tack vare hockey VM!

0 kommentarer: