fredag 16 maj 2008

Det kanske är dags att tänka på refrängen?

Usch, det känns inte speciellt roligt att veta att om ca 4½ timme så vaknar Alfons och vill gå upp. Jag kommer vara däck. Men, en positiv sak är att allt är klart i skolan nu och jag är riktigt jävla nöjd med mig själv. Nu hoppas jag bara på två feta MVG på måndag, annars kommer jag ställa till med liv. Kanske inte i skolan, men hemma.
Jag hoppas att jag gjort det han efterfrågat och att han blir nöjd över att han äntligen får det mailat i tid.
Har även hunnit med att beställa kläder för 1300:- på HM. Tobias kommer få krupp på mig när han ser räkningen, men det är faktiskt inte bara till mig, utan även till han och Alfons. Sen att det kanske är till mig för mestadelen av pengarna, det är en annan femma. Inte mitt fel att det är studenter och kalas till höger och vänster nu i sommar. Man kan faktiskt inte gå i samma kläder jämt!

Nu sitter jag och funderar på hur fasiken jag ska lyckas somna. Jag är inte ens trött! Musikens fel, helt klart. Hade ju samma problem när jag jobbade som DJ, när man stått och spelat musik i nästan 6 timmar så är det inte lätt att komma hem och somna utan att varva ner.
Åh, va jag längtar tillbaka till den tiden! Det enda jag inte längtar tillbaka till är det sunkiga förhållandet jag levde i då. Förhållande och förhållande, egentligen var vi nog inte mer än vänner som bodde och jobbade ihop. Men vi hade jävligt kul ibland. :)

På tal om den tiden ja, jag måste verkligen höra av mig till Robert. Skäms något fruktansvärt, skulle verkligen ringt honom för över en månad sedan. Skärpning Malin!
Kan ju dock inte skicka sms nu för då väcker jag honom säkert, visst att han får skylla sig själv som inte har telefonen på ljudlöst, men ändå. Taskigt att väcka någon som ska jobba imorgon.
Men läser du detta Robert, jag har inte glömt av dig. Jag är bara lite tankspridd.

Godnatt!

0 kommentarer: