söndag 18 maj 2008

En grådassig söndag!

Idag har vi inte sett solen en enda gång. Ganska deprimerande, men det behövs väl sådana här dagar ibland också.

Helgen har gått undan, som vanligt.
I fredags tog vi det lugnt och såg på hockeyn på tv:n. Sverige åkte ur, men det var väl inte speciellt oväntat. Lunkan verkade inte vara på sin bästa sida.

Igår fick jag sovmorgon och gick upp runt 11 tiden. Jätteskönt, med tanke på att jag somnat runt 04 nätterna innan. Fram tills eftermiddagen gjorde vi inget speciellt, sen var vi på kalas hos Tobias kusin som fyllde 18 i veckan. På kvällen somnade vi tidigt.

Idag har Tobias jobbat hela dagen. Riktigt tråkigt och det har inte känts som en söndag direkt.
Jag tränade på förmiddagen och sen dess har vi i stort sett varit inne och tittat på regnet. En riktigt tråkig dag!

Nu har jag inte roligare än att jag pluggar. Måste ju ligga i nu och jag tänkte jag skulle ligga steget före min lärare imorgon genom att ha börjat på Sjukvårdskursen. Inte speciellt roligt, men det blir väl inte heller roligare för att jag skjuter på det?

Har ni haft en trevlig helg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ibland är det skitväder oxå :-( Skönt kan visserligen jag tycka om det kommer någon sådan dag mellan allt varmt. Hoppas ni har det bra!

Anonym sa...

Helt okey helg , slut efter en veckas jobb . GJorde inte så mycket blev bio i lördags . Sen har det bara varit tråkväder med =(