fredag 23 maj 2008

Barnledig

Alfons är hos farmor, vilket nog är väldigt bra för honom. Jag är superstressad, men jag får inget gjort. Jag blir så arg på mig själv. Om jag bara kunde hitta motivationen någonstans? Motivationen borde ju vara att CSN kommer vilja ha pengar tillbaka, eller inte bevilja lån nästa termin om jag inte fixar alla poäng nu.

Känner att det är mycket som behöver göras. Får försöka rangordna mitt liv tror jag.

Prio 1: Göra klart skolarbetet.
Prio 2: Träna.
Prio 3: Storstäda.
Prio 4: Ta hand om mig själv - vilket jag måste börja med snart om jag ska få ordning på allt innan bröllopet.
Prio 5: Fixa det sista inför bröllopet.

En postiv sak i alla fall, jag har nu gått ner 12.2kg. :) Jag hoppas på att hinna med 6-7kg till innan bröllopet. Inget är omöjligt.

Nu pluggar jag!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till en jättebra viktnedgång!
Det är ju så att ingen diet i världen slår att röra på sig - härligt:)
Saknar lite Nautilus.. att träna å simma för 179 kr i månaden får man ju inte någon annanstans direkt