söndag 25 maj 2008

Världens bästa mamma!

Är vad jag har! Jag har fått så mycket bra hjälp med mitt skolarbete nu att jag börjar närma mig färdig. Dock är det ett av målen, som ska finnas med, som jag är jäkligt osäker på och ska prata med min lärare om jag kan byta ut till något annat och ta detta i höst istället. Känner att det kan vara något som jag hellre vill ha med mig ut på min praktik. Ska skicka iväg ett mail till honom senare.



Idag är det morsdag! Tobias och Alfons gav mig present för två veckor sedan, så jag har fått puss och kram från Alfons idag. :) Jag fick en plånbok och handväska från Espirit när vi va på Tjörn. Jättefint.

Funderar dock på om jag ska undersöka möjligheten att skicka blommor till mamma, men det är väl för sent.



Vi ska till Angela sen iaf och fira henne. Innan dess tänkte jag damsuga och plocka här hemma. Känns skönt att jag nästintill är färdig med arbetet. Nu hoppas jag bara att jag sätter mina 70 poäng!



Ha en trevlig morsdag!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
så du har bytt blogg=)
hur är det med er då?