torsdag 22 maj 2008

Så mycket att göra, men så lite tid!

Dagen har spenderats här, framför datorn. Lagom roligt! Jag är dock oerhört tacksam över att jag har en så otroligt förstående sambo som tar Alfons, samt ser till att Solo får sina promenader. Det hjälper så mycket!

Har knåpat ihop ca 10 sidor idag. Stackars lärare, han kommer väl få en 25-30 sidor mailat till sig på måndag. Men han har faktiskt sig själv att skylla, han kunde varit ute i bättre tid med att ge mig pappret. *tjurar*
Ibland undrar jag dock om jag läser till sjuksköterska eller undersköterska. Fördelen med allt jag gör nu, är när jag väl ska läsa till SSK så kommer jag veta mycket i förväg. Den dagen, den sorgen.

Har precis stoppat Alfons i säng och sitter och funderar på om det är lönt att ge sig på plugget något mer idag eller vänta tills imorgon. Imorgon har Angela lovat att ha Alfons fram tills Tobias vaknar så jag hinner med en del. Känns skönt!

Är lite stressad över Tobias morgongåva. Måste fixa klart den så jag hinner få hem den i tid. Kanske ska ägna mig åt det en stund?

Imorgon måste jag hinna med att träna. Skulle åkt iväg idag, men kände att skolan fick högsta prio istället. Får väl ta en snabbis på gymmet imorgon. Allt är bättre än inget.

Om en vecka är jag förhoppningsvis färdig för terminen i skolan och då ska jag bara göra roliga saker i två månader framöver. Ska hälsa på massa kompisar, fixa inför bröllopet och bara vara. Känns skönt!

Well well, over and out.

0 kommentarer: