onsdag 14 maj 2008

Idag lyser solen!

Jag har blivit förvånad varje morgon jag vaknat, över att solen lyser. Det skulle ju vara så dåligt väder i veckan. Visst, det är inte 25 grader varmt längre, men solen lyser och det är ändå en behaglig värme ute. Jag stormtrivs!

Dagen igår slutade bra och idag fick jag en skön sovmorgon. Vid 10-tiden kom Tobias, Alfons och Solo och väckte mig.
Hade tänkt träna idag, men ska avvakta tills imorgon när Linda ska träna. Roligare med sällskap! Istället ska vi åka till Skövde, igen, när Alfons vaknat. Ska dit och hämta förlovningsringarna och prova vigselringen, samt bestämma sten på den. Känns väldigt spännande. Vi ska även passa på att handla i Skövde, eftersom dom bygger om Willys här i stan så finns knappt några varor hemma, så det får bli ICA Maxi eller Coop istället. Blir lite dyrare, men ack så roligare.

Förresten så ringde pappa i måndags. Jag blev måttligt förvånad, har inte förväntat mig ett samtal från honom. I vilket fall som helst så kommer han och Jytte på bröllopet. Är väl lite besviken över att pappas fru inte följer med, men jag orkar samtidigt inte bry mig. Är ju bara ett ytterligare konstaterande att jag innerst inne inte tillhör familjen längre.
Tur jag har en mycket bättre familj på egen hand, och dessutom en underbar familj som jag kommer få på köpet.

Jenny: Jag ska byta till Johansson. Vi fick bara papper om hinderprövningen, och på den står det att nämnändring är inskickad, inte att jag byter namn. Antar att dom kanske har mycket att göra såhär års.

0 kommentarer: