lördag 3 maj 2008

Frusen!

Blev extremt frusen efter middagen, konstigt! Är ju inte direkt kallt ute och inte inne heller för del delen. Kroppen kanske går på hög förbränning eller något.

Hursomhelst så kom jag och Linda iväg till gymmet strax efter lunch. Förvånadsvärt lite folk där, skönt! Dock känner jag av astman direkt nu när det är så höga pollenhalter, men det är väl bara att acceptera att jag får ta det lite lugnare nu under dessa veckor.
Väl hemma igen så städade jag klart det mesta och planterade blomlådorna på balkongen. Blev jättefint!
Vi åkte sedan och handlade, en väldigt bra tid för storhandling. 17.00. Inte en människa knappt. Sånt gillar jag.

Hade varit tänkt att jag skulle baka tårtbottnar ikväll, men jag vet inte om jag orkar. Är trött efter på tok för lite sömn. Får väl gå upp tidigare imorgon och fixa det, dom tar inte så lång tid.

Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt i soffan och hyra en film på digitalboxen. Det var tydligen halva priset nu så då kan man ju passa på. Ibland är det bra skönt att slippa släpa sig ner till Filmstallet. :)

Ser verkligen fram emot Alfons kalas imorgon, även om det känns lite mysko att ha det så långt efter födelsedagen. Men det är väl som man säger, bättre sent än aldrig!

Trevlig kväll!

0 kommentarer: