tisdag 23 september 2008

Att försova sig

Att försova sig är nog bland det värsta jag vet. Jag tycker att hela dagen blir rubbad, rutinerna fungerar inte som de ska.
I morse väckte Tobias mig 06:10. Då ska jag sitta i bilen och backa upp från parkeringen. Nu låg jag i sängen. PANIK!
Dock lyckades jag placera mig i bilen 06:23 och hade då fixat håret, sminkat mig, slängt på mig kläder, slängt i mig en banan, plockat ordning maten, borstat tänderna. Det är nog ett personligt rekord för mig.

Dagen har i allmänhet varit lite seg. Varit på postop idag och där har det varit ganska lugnt med patienter. Sen har jag varit trött och stressad på grund av morgonen.

Alfons har precis somnat och jag har inte planerat något speciellt för kvällen.
Imorgon är nästsista dagen på IVA/postop och jag ska inte försova mig.

0 kommentarer: