onsdag 24 september 2008

Jag gjorde det igen

Återigen försov jag mig idag. 05:50 denna gång vilket innebar att jag kom i tid ändå. Känns skönt, men det är oerhört stressande att försova sig.

Imorgon är jag ledig och det ska bli ljuvligt. Ska ta en lugn förmiddag innan jag ska baka hela eftermiddagen. På fredag ska jag bjuda på fika på IVA. Min sista dag.
Jag är jättetrött och längtar redan efter att gå och lägga mig. Alfons har precis somnat och egentligen hade jag velat ha honom i våran säng och somna med honom, men men. Tobias jobbar natt så det är lite tomt.
En tidig kväll kommer det garanterat att bli.
Även förkyld igen, andra gången på dessa fem veckor. Denna gång bryter det inte heller ut, utan jag går med halsont och lite snuva men inget mer.

Nej, jag har inget mer att säga så...

0 kommentarer: