tisdag 9 september 2008

Ledig dag

Idag är jag ledig och har fått en sovmorgon till 9.30. Då tog pojkarna Solo och gick ut med henne så jag har precis ätit frukost i lugn och ro framför datorn. Det uppskattas verkligen om jag slipper springa ut direkt när jag slagit upp ögonen.

I söndags var jag alltså och hämtade Solo i Trollhättan. Tråkigt att köra så långt fram och tillbaka, men det gick bra. På eftermiddagen hade vi riktigt ruskväder här så vi svängde iväg och hämtade L och L och bjöd dom på äppelpaj här. På kvällen såg jag premiären av Ensam Mamma Söker.

Igår var jag på prakiken och det var nog faktiskt en av de tråkigaste dagarna. I stort sett inga patienter på hela av delningen. Jag tror att det var 3 patienter. Så det blev en seg dag vilket resulterade i att jag bara blev trött. Väl hemma vilade jag en timme innan jag fixade middag och sen gick ut på en promenad med Solo.
Fördelen med att ha henne här är att man verkligen kommer ut på kvällarna. Och jag som går inne hela dagarna behöver verkligen få en promenad på kvällen.

Idag hade jag tänkt att träna, men jag känner verkligen inte för det. Så tråkigt att åka iväg själv. Har dessutom fått reda på att Nautilus ska börja köra lite gruppträning i höst, vore jätteroligt att gå, men jag vill inte själv...
Hursomhaver, jag ska plocka in tvätt och plocka här hemma idag iaf, samt skicka in en uppgift till min coach i skolan.

0 kommentarer: