måndag 15 september 2008

Hemkomna

Vi har nyss kommit hem från en jätteskön promenad på ca 5 km på Mösseberg. Jättefin utsikt och perfekt område att traska på med hund och barnvagn. Alfons har varit på strålande humör och vi har sett fåglar och rådjur. Solo, fick för sig att jaga rådjuren men jag lyckades avdelda henne. Annars hade vi nog inte varit hemma ännu.

Hade bara med mig mobilen att fota med men jag tycker att det blev ganska bra bilder ändå? Bara det är dagsljus så fungerar den riktigt bra.

Om en stund ska vi äta ett litet mellanmål, sen ska vi nog sova en sväng. Alfons är trött och jag behöver sova för att orka i natt. Ska bli intressant att gå en natt där, men jag misstänker att det kommer bli riktigt slött om det inte har kommit några patienter. Men det borde det verkligen ha gjort, kan ju inte vara utan patienter i över en vecka?

0 kommentarer: