tisdag 16 september 2008

Godmorgon!

Jag har vaknat till liv. Men jag hade utan problem kunnat sova ett par timmar till. Säkerligen ända tills imorgon. Men Alfons ska ju hämtas snart så det var bara att släpa sig upp.

Natten har gått riktigt bra och det har varit roligt. Ganska lugnt, fast det hade kommit lite patienter. Timmarna mellan 02-05 var riktigt sega och jag längtade hem till sängen flera gånger. Men efter 05 sprang tiden iväg och helt plötsligt skulle vi gå hem. Kan bero på att jag fick ta fyra venprover. Det var nervöst, men antagligen på grund av att jag var trött och inte hade förväntat mig det. Känner mig dock lite stolt över mig själv, lyckades få ut ett rör blod ur en som är svårstucken. Övning ger färdighet!

Köra hem var tröttsamt, men det löste sig genom att ha AC:n på så det var kallt. Hem kom jag.

Nu ska jag strax ta en dusch och sedan gå ut med hunden innan jag ska hämta Alfons på dagis klockan 16. Pluttskrutten!

0 kommentarer: