lördag 13 september 2008

Uppe med tuppen

Idag var vi verkligen vakna med tuppen, om inte före dessutom. Strax efter 03 slår Alfons upp ögonen och ska absolut inte somna om. Han somnade en kort sväng, men sedan 04 har han varit vaken. Jag har halvslumrat i sängen och fick sova 40 min när Tobias kom hem och tog Alfons en liten stund innan han behövde sova.

Idag är det strålande sol ute, men svinkallt! Vi har gått en promenad på morgonen med vovven och temperaturen visade strax under 5 grader. Men det kommer nog bli varmare under dagen.
Alfons somnade i vagnen, vilket inte var konstigt. Fick släpa upp den till lägenheten och jag lyckades utan att han vaknade.

Idag ska jag ner till stan en sväng samt till affären. Utöver det vet jag inte vad som är planerat. Tobias sover troligtvis större delen av förmiddagen.

0 kommentarer: