tisdag 30 september 2008

Matförgiftning

Usch, som om det inte var nog med en förkylning så har jag åkte på matförgiftning. Troligtvis eftersom det inte går maginfluensa just nu. Började igår kväll med att jag mådde illa och hade ont i magen, lyckades ändå somna men vaknade flera gånger. Klockan 05:45 vaknar jag och får rusa in på toaletten och kräkas. Usch!
Trodde jag skulle må mycket bättre efteråt, men efter ytterligare lite sömn så har jag varit extremt yr hela dagen. Har legat omväxlande i soffan och sängen hela dagen.

Tråkigt för mormor dock som varit här och firat mig idag. Jag var nog inte speciellt social.

Är tacksam för min underbara make och släkt. Alfons har fått vara hos Tobias morföräldrar hela eftermiddagen så jag har kunnat vila. Dom kom med honom strax innan 18 och jag lyckades få honom att somna en halvtimme senare.

Imorgon hoppas jag verkligen att jag är en normal människa igen...

1 kommentarer:

Anonym sa...

fy då :( Hoppas du mår bättre snart då!