torsdag 25 september 2008

Det börjar kännas sorgligt

Att det redan imorgon är sista dagen på praktiken.
Jag är jättenöjd med min praktik. Jag som var orolig innan för hur jag skulle bemötas och hur arbetskamraterna skulle vara, har fått det jättebra. Efter allt jag hört om KSS så har jag fått ändra åsikt, även om jag tror att det är annorlunda på en "vanligare" avdelning.

Jag har bakat en kaka tills imorgon, men jag kommer få göra en till om det ska räcka till både dag- och kvällspersonalen.
Jag tycker förresten att man ska bjuda på något om man har möjlighet sin sista dag på en praktikplats eller arbetsplats. Dels för att tacka för sig, tacka för hjälpen och stöttningen och framförallt tacka för att dom tagit emot mig! Sen tror jag att det ger ett väldigt gott intryck. Även om jag misstänker att jag redan gett ett ganska gott intryck.

Nu ska jag ta tag i disk och bakning innan jag har lite annat att ordna med inför dagis osv imorgon.

0 kommentarer: