torsdag 8 januari 2009

Dags att mogna.

Jag har skaffat mig en ny mail, i samband med mitt nya liv som börjar på måndag, så kände jag att det var dags att mogna. Mailadressen består nu av namnet. Inte något annat tjaffs. I samband med detta fick jag även rensat bland mina msn-kontakter, vilket var välbehövligt.

Jag har varit och tränat, det var riktigt skönt! Hämtade upp Alfons direkt på vägen hem, som naturligtvis låg och sov på dagis. Det är en riktigt dum tid att hämta på, 13.30. Men på måndag är det troligtvis slut på dessa tider. Möjligtvis att det blir någon gång att jag hämtar då.

Nu håller jag på och bakar en sockerkaka. Fast naturligtvis var bakpulvret slut, så nu försöker jag få Tobias att snabbt sticka ner till ICA. Det går inte så bra. När kakan är färdig ska vi ta med oss den hem till Tobias moster för att hälsa på lite och höra hur allt är efter begravning osv.

0 kommentarer: