söndag 18 januari 2009

Helgen

Återigen har en helg kommit och snart passerat. Tobias jobbade hela dagen igår, vilket gör att helgen alltid går väldigt fort. Vi har inte haft en hel ledig helt tillsammans sedan i början av december. Och nästa helg jobbar jag. Blir onekligen intressant och se ifall det hinner bli sommar innan vi är lediga ihop.

Imorgon är det äntligen dags för kursstart. Imorgon drar allvaret igång. Ser fram emot det, dock känner jag att det är lite jobbigt att jag inte fått tag i böckerna. Mamma ska låna dom av en arbetskamrat och skicka upp dom imorgon, men då är ju risken att jag inte hinner få dom förrän på onsdag. Och jag misstänker att vi har grupparbete direkt. Allt för att jäklas.

Pojkarna ligger och sover och jag sitter i soffan och tittar på satc. Har haft problem med illamående, yrsel och magont sedan igår. Nu börjar det dock bli bättre.

0 kommentarer: