tisdag 27 januari 2009

Tisdag 27 januari

Jag tog sovmorgon idag. Skönt. Gick upp när T och A åkte till badhuset. Då kokade jag kaffe och bänkade mig med skolböckerna på kontoret. Kan väl villigt erkänna att jag inte fått så mycket gjort, men jag har konstaterat i stort sett att föreläsningen imorgon kommer jag att skippa. Jag har som målsättning att läsa klart det som är för föreläsningen imorgon, idag.


Jag har även suttit och filosofierat lite. Jag har insett att rosa är min nya färg. I alla fall på teknikprylar. Jag har rosa hemtelefon, rosa mobiltelefon, rosa ipod och rosa hörlurar. Kan man bli mer besatt?

Kontoret har för övrigt blivit riktigt bra. Anpassat för en ssk-student.




1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint ni fått!
Du vet väl att du ska leva i nuet,haha.tiden går så otroligt snabbt när man har barn så NJUT av tillvaron!
Kram