onsdag 14 januari 2009

Onsdag

Vintern verkar onekligen vara som bortblåst. Det är mer höst ute nu än varesig vår eller vinter. Lite tråkigt. Men vädrets makter står ju ovanför oss.

Idag ska jag röja klart inne på kontoret. Jag funderar även på om jag ska ta mig ner till lärcenter och fixa min böcker, eller om jag ska vänta med det tills imorgon. Destu längre jag väntar, destu längre kan jag låna dom. Men å andra sidan kan det vara bra att få det gjort, och kan jag inte ha böckerna hela kursen så kan ju faktiskt mamma skicka dom hon lånar av sin arbetskamrat.

Jag fick sovmorgon idag. Det var ganska skönt, fast jag sov för länge. Vaknade för ungefär en timme sedan, och det resulterar ju i att min dag blir väldigt kort.
Jag behöver tvätta och dammsuga. Men hur roligt är det? Frågan är vad som annars erbjuds.

1 kommentarer:

Gin/Ginny sa...

Tack, så här hundra år senare.. :) jag är rätt nöjd själv. För nu. Funderar dock på om jag med skulle göra en sådär fin header som du.. vet inte än. :)

kram!