onsdag 7 januari 2009

Väntan

Jag väntar på ett paket från cdon. Jag tycker att dom är riktigt sega då det snart är två veckor sedan jag beställde. SÅ många helgdagar har det ju inte varit, förra veckan var det ju bara två. Kan dessutom inte hitta någonstans att paketet är skickat. Börjar bli irriterande att inte ha minneskort till telefonen, eftersom jag inte kan lägga in musik som jag är beroende av när jag ska träna, promenera eller åka tåg till skolan.
Nu har jag skickat iväg pojkarna till affären. Alla tomtar är nedplockade och granen är utslängd. Nu ska jag damma det sista och ta en dans med dammsugaren innan det är dags för middag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

vad duktig du är! Funderar på att göra det där imorgon eller i helgen.. såå trött på julgranen nu! och då är den inte ens äkta!!